Оплата, доставка

Оплата та доставка товарів

На час воєнного стану доставка товарів здійснюється по всій Україні ТІЛЬКИ поштовим оператором "Нова Пошта" на умовах передоплати за товар.

При замовленні товарів різних виробників можливе відправлення кількох посилок з різних міст (такі ситуації ми обговорюємо із замовниками у телефонному режимі та приймаємо прийнятне для сторін рішення).

Тариф доставки формується поштовим оператором, виходячи з габаритів, ваги, а також місця призначення доставки. Послуги Нової Пошти з доставки замовлення Ви оплачуєте на місці, при його отриманні. 

При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте наявність всього товару у замовленні, а також його зовнішній вигляд.

При отриманні замовлення у поштового оператора у разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення необхідно відмовитися від отримання товару та його оплати, а також скласти акт (претензію). У випадку, якщо дана ситуація буде мати місце - будь ласка, повідомте нам про те, що трапилося, по одному з телефонів, вказаних у наших контактах.

УВАГА! Якщо ви отримали пошкоджений товар і виявили це за межами відділення пошти, претензії до поштового оператора неможливі і можливість (неможливість) повернення товару вирішується шляхом переговорів з менеджером інтернет-магазину.

Телефон
(044) 360-29-35
(093) 799-44-29
(095) 378-44-04
(068) 761-49-77
Кошик пустий
Страница сгенерирована за 0.020137 сек